Promosi di Kosmo pun dah keluar pada 19 jan 2010 m/s. 7.

TESTIMONI PENGGUNA

TESTIMONI PENGGUNA

APA KATA MEREKA TENTANG SABUN INI !!!
Mereka Bersetuju: 'Memang Boleh!'

Kuala Lumpur. Semakin ramai orang yang menikmati keberkesanan Sabun Karbon Aqura untuk tahan mengantuk. Dari Siswazah universiti ke pemandu teksi, mereka bersetuju bahawa Aqura membantu mereka berjaga.

Siswa Unisel Zul Helmy, 21 tahun, berkata " Saya mencuci muka pada waktu pagi dengan sabun Aqura. Ia membantu saya berjaga sepanjang hari. Sebelum ini saya selalu berasa mengantuk seawal jam 11 pagi. Sekarang, pensyarah saya pun terkejut dengan kebolehan saya untuk berjaga sepanjang waktu kuliah".

Nurnazihah bte Nis Naim, 21 tahun, daripada Seremban, merupakan seorang siswazah dalam bidang perakaunan. "Sabun Aqura amat berkesan apabila saya perlu mengulangkaji sehingga lewat malam. Ia membantu saya berjaga sehingga berjam-jam lamanya".

Tony Yow, 59 tahun, seorang pemandu teksi di bandaraya semenjak tahun 1989. "Waktu yang paling susah untuk berjaga adalah selepas makan tengahari. Sebelum menggunakan Sabun Aqura, saya selalu tidur seketika di kawasan yang teduh. Sekarang saya mencuci muka dan lengan dengan sabun Aqura selepas makan tengahari dan saya mampu terus memandu tanpa perlu tidur seketika. Aqura menakjubkan"

Nor Azman, 36 dari Nilai, seorang pemandu LIMO KLIA, baginya memandu waktu tengahari amat mencabar. Dia menggunakan Aqura selepas makan tengahari dan mendapati Aqura boleh membantunya berjaga sepanjang hari hanya dengan satu cucian. "Ini adalah pembantu paling baik untuk berjaga dan saya mengesyorkannya kepada semua rakan saya".

Rashid Ariffin, 41, dari Bandar Sunway, seorang pemandu lori, menghantar gas di sekitar Sunway dan Puchong. Dia mendapati Aqura amat berguna untuk membantunya berjaga sepanjang hari. "Memandu adalah kerja yang sukar!"Panas, berpeluh dan meletihkan. Aqura memberikan saya kesegaran sepanjang hari," kata Rashid.

Haryati,22, dari Ijok, seorang penunggang motorsikal. Dia mencuci muka dan lengannya dengan merendamkannya di dalam buih sabun Aqura selama 2 minit sebelum dia memulakan harinya. "Ia hebat!" katanya. 'Aqura bukan sekadar membantu saya berjaga , malah ia juga melicinkan kulit tangan saya yang sebelum ini menunjukkan kesan penuaan akibat menunggang motorsikal."

Noriswa Rosmine(Angah),26, seorang pengurus gerai makanan, telah menemui Aqura baru-baru ini. Membuka gerai ikan bakar berempah di Medan Selera Kuchai Lama, waktu perniagaan yang panjang amat meletihkan. Beliau pernah tertidur seketika semasa bekerja. "Namun saya tidak lagi mengantuk semenjak menemui Aqura", kata Angah." Sebaliknya, saya merasa segar dan berjaga selepas mencuci lengan dan muka saya dengan sabun Aqura".

Encik Omar dari Seremban, pemandu lori yang menghantar air minuman dalam botol. "Ini merupakan kerja yang sukar kerana saya terpaksa menghantar air dari kedai ke kedai. Waktu kerja saya sangat panjang dan saya sering keletihan dan mengantuk. Sekarang saya menambah satu rutin baru, iaitu mencuci muka dan lengan saya selepas makan tengahari supaya saya dapat kekal berjaga sepanjang waktu bekerja.

Sabun Aqura bukan sekadar bagus untuk berjaga, seperti yang Norfishahnim, 35, dari Ulu Langat memberitahu. Beliau telah diserang demam campak pada bulan November 2009. Pada hari kedua, beliau teleh mencuci badannya dengan sabun mandi Aqura. "Sabun Mandi Aqura sangat berkesan. Pada hari yang ketiga, kesan-kesan campak mulai kering. Dalam masa seminggu, parut dan tompok-tompok pada badan saya sudah hilang," kat Norfishahnim, seorang kerani di sebuah syarikat pembinaan.

MACAM MANA NAK GUNA?

SENANG AJE..

Hanya 2 Minit Untuk Tahan Mengantuk!


1. Buka gelang dan jam tangan anda.
2. Basahkan muka dan lengan. Gosok Sabun Aqura sehingga berbuih.
3. Sapukan buih sabun ke muka dan lengan dan biarkan selama 2 minit.
4. Bilas sabun dengan rata.


BILA?

BILAKAH ANDA PATUT MEMAKAI SABUN AQURA INI ???

1-SEBELUM MEMULAKAN PERJALANAN YANG JAUH
2-SEBELUM MENGHADIRI MESYUARAT ATAU KULIAH
3-SEBELUM MEMULAKAN PROJEK YANG MEMERLUKAN ANDA MEMBERI PERHATIAN
PENUH
4-SELEPAS MAKAN TENGAH HARI YANG MENGENYANGKAN
5-SEBELUM MEMULAKAN KERJA SYIF MALAM
6-SEBELUM PERGI KE SEKOLAH,KOLEJ ATAU UNIVERSITI
7-SEBELUM PERGI KE KERJA

KANDUNGAN AQURA


KANDUNGAN AQURA.

Sodium Palmate,Sodium Kernelate,Serbuk Karbon Aktif,Talkum,Titanium Dioxide,Nano Silver,Mineral Oil,Sodium Laureth Sulphate,Gliserin,Air.

Aqura ni mengandungi cecair karbon. Cecair karbon merupakan asid pyroligeneous yang asli. Ia mengandungi lebih dari 200 jenis bahan, termasuk asid asetik, methyl, acetone dan kandungan bahan kimia lain yang lebih kecil. Ia merupakan cecair yang asli dan semulajadi.

Cecair karbon diperbuat terutamanya daripada asid pyroligeneous yang diketahui oleh pakar-pakar pelbagai bidang untuk kesan kesihatan dan kecantikannya yang positif, dan digunakan di dalam kehidupan seharian orang Jepun.

Asid pyroligeneous mempunyai sejarah yang lama dan ia diketahui oleh kesan sterilisasinya. Ia telah digunakan selama berabad lamanya sebagai ejen sterilisasi, penghapus bau, dan juga dalam perubatan bagi masalah usus.
Apabila ditambah kedalam air, kesan antiseptik, anti-bengkak dan anti-allergi bahan-bahan organik seperti asid asetik fenol akan mengecutkan saiz molekul air, mempercepatkan penyerapan ke dalam kulit dan menambahkan pengaliran tenaga.

Pengaliran tenaga akan buat kita tak mengantuk.

SELALU MENGANTUK??




ADAKAH ANDA SELALU KELETIHAN DAN MENGANTUK SAMADA DI SIANG HARI ATAU MALAM HARI?? KINI MASALAH ANDA DAPAT DI ATASI DENGAN KEHADIRAN PRODUK TERBARU DI PASARAN MASA KINI.PRODUK INI DI PASARKAN OLEH SYARIKAT RAFA GREEN SDN.BERHAD YANG TELAH BEROPERASI SELAMA 4 TAHUN DI MALAYSIA.PRODUK SABUN INI ADALAH PRODUK TERBARU DARI RAFA YANG SEDANG HANGAT DIPERKATAKAN OLEH MASYARAKAT KITA MASA INI.

DAPATKAN PRODUK INI SEKARANG DENGAN HARGA YANG AMAT MENAKJUBKAN.HARGA SEKETUL SABUN TAHAN MENGANTUK INI HANYA BERNILAI RM10.00 SAHAJA.SEMUA GOLONGAN MAMPU MEMBELINYA.



FUNGSI SABUN KARBON AQURA

1-BOLEH MENAHAN DARI MENGANTUK
2-MENCERAHKAN KULIT DENGAN LEMBUT
3-MENGHILANGKAN KEGATALAN DAN BAU BADAN
4-MEYEGARKAN DAN MECERGASKAN BADAN
5-MENGHILANGKAN JERAWAT
6-MAMPU MENGHILANGKAN EKZEMA
7-PENCUCI BEBAS KLORIN
8-MEMBUNUH KUMAN

Kenapa Sabun Tahan Ngantuk??

Dengan lafaz Bismillahhirrahmannirrohim......

alhamdullilah..saya dengan ini membuka kedai online saya.. semoga saya sentiasa diberkati dan dimurahkan rezeki.. insyaallah..

Pengakuan isteri...

nak tahu kenapa saya pilih sabun AQURA?? sebab..

sejak akhir2 ni memang letih.. ngantuk.. tak larat penat.. semua ada.. semua diuruskan sendirian.. pastu search lagi tenet kot ada jumpa ubat2 yang bole memberi tenaga.. datang keje pun ngantuk padahal keje pun tak de la bnyak sangat.. ye la banyak benda harus difikirkan.. balik umah rasa nak melepek jek tapi tak bole.. bnyak kerja rumahtangga yang perlu dilakukan.. sampai ke malam la.. suami lak kul 10 atau kul 11 baru smpai umah.. nak tunggu dia pun dah letih.. apatah lagik nak bermanja-manja & bersembang.. eh jgn fikir lain yek.. kadang2 tuh tak tunggu dia pun.. terus tidur lena diulit intan bersama anak2...balik keje, bila tengok kami tertidur, terkulat-kulat dia kesorangan.. dah la pagi masa gi keje dia masih berdengkur.. balik pulak tak jumpa bini ngan anak2.. sedih oo hidup mcm ni.. tapi duit punya pasal takkan nak gadaikan rumah tangga.. kadang2 tunggu jugak dia balik keje walapun memang sebenarnya dah tak larat sgt.. rindu oo lama tak jumpa & tak bersembang ngan dia apatah lagik mendengar lawak bodoh dari dia..hehe..

lalu aku kena buat sesuatu utk menyelamatkan keadaan .. kerja.. anak2 dan rumah tangga ku.. memang la tak porak peranda tapi sebelum terjadik sesuatu, aku mesti usahakan sesuatu supaya badan aku ni tak letih & asyik ngantuk jek.. tau je la.. kalau dah tunggu suami balik koje kul 10-11 mlm, dah sembang & bermanja-manja subuh baru bole tido.. ermmm.. soknya nak gi koje dah tersengguk.. adoi..

tetiba aku terbaca kat Surat Khabar & tengok MHI .. cerita tentang sabun Aqura.. utk tahan ngantuk.. oppsss bukan tahan tido tau.. tahan mengantuk.. sesuai dipakai di waktu pagi..pastu ada lak En. Naem promote dlm FB.. search punya search rasanya berminat nak pakai.. kalau ok aku nak tolong orang2 mcm aku lak.. org2 yang suka mengantuk..harganya pulak memang berbaloi-baloi.. 10 hinggit aje..semua orang mampu ..

selepas order sabun dari en. Naen, aku try... mak oiii.. memang ok.. bangun pagi gi keje tak ngantuk dah.. awal lak tuh bangun.. bukan mcm selalu mcm letih jek nak bangun..hehe memang dasar pemalas.. hehe.. tak lah.. skit-skit jek.. dah beberapa hari aku try.. memang berbaloi-balaoi terus jadik agen & bukak kedai online.. niat memang nak tolong orang.. ok.. jom tekan2 blog aku ni kalau nak tau apekah sabun Aqura.. sabun tahan mengantuk...
    There was an error in this gadget

    ~AQURA~

    ~AQURA~
    Sabun Tahan Mengantuk

    ~NaK BeLi? ~

    Nak Tanya atau nak Order?

    Hubungi atau sms Mr. Syriz
    -017 5166050-

    atau Mrs.Syriz
    -017-5839929-

    emel pun bole di..
    - izzbiz.net@gmail.com

    ORDER?

    minimum order 2 unit ke atas sahaja
    -bernilai rm 10 x 2 unit = RM20
    Kos Penghantaran = Rm3
    Jumlah RM 23.00

    * kos penghantaran mengikut berat sabun tersebut, kalau order banyak, kos penghantaran mahal sedikit tapi masih boleh dirunding*

    Mcm mana nak bayar??

    - No akaun Maybank
    158097645928 (MOHD SYRIZ B. AZLI)


    ~NaK BeRuBaT?~

    ~NaK BeRuBaT?~
    kalau ader saper2 sakit stroke,sakit kulit,buasir,kanser nak cuba rawatan alternatif bagitau saya..ckp jer sakit ape..insyaallah bleh baik..mula2 saya bg rawatan percuma..promosi..guna kaedah selawat syifa', aura n gelombang- "KHAIRIL IZUAN" NO.TEL 019-6978608

    ~SeMbAnG MeNyeMbAnG~


    ShoutMix chat widget

    ~PaNdAnG-MeMaNdAnG~

    ~JeLiNg-MeNjeLiNg~