Kenapa Sabun Tahan Ngantuk??

Dengan lafaz Bismillahhirrahmannirrohim......

alhamdullilah..saya dengan ini membuka kedai online saya.. semoga saya sentiasa diberkati dan dimurahkan rezeki.. insyaallah..

Pengakuan isteri...

nak tahu kenapa saya pilih sabun AQURA?? sebab..

sejak akhir2 ni memang letih.. ngantuk.. tak larat penat.. semua ada.. semua diuruskan sendirian.. pastu search lagi tenet kot ada jumpa ubat2 yang bole memberi tenaga.. datang keje pun ngantuk padahal keje pun tak de la bnyak sangat.. ye la banyak benda harus difikirkan.. balik umah rasa nak melepek jek tapi tak bole.. bnyak kerja rumahtangga yang perlu dilakukan.. sampai ke malam la.. suami lak kul 10 atau kul 11 baru smpai umah.. nak tunggu dia pun dah letih.. apatah lagik nak bermanja-manja & bersembang.. eh jgn fikir lain yek.. kadang2 tuh tak tunggu dia pun.. terus tidur lena diulit intan bersama anak2...balik keje, bila tengok kami tertidur, terkulat-kulat dia kesorangan.. dah la pagi masa gi keje dia masih berdengkur.. balik pulak tak jumpa bini ngan anak2.. sedih oo hidup mcm ni.. tapi duit punya pasal takkan nak gadaikan rumah tangga.. kadang2 tunggu jugak dia balik keje walapun memang sebenarnya dah tak larat sgt.. rindu oo lama tak jumpa & tak bersembang ngan dia apatah lagik mendengar lawak bodoh dari dia..hehe..

lalu aku kena buat sesuatu utk menyelamatkan keadaan .. kerja.. anak2 dan rumah tangga ku.. memang la tak porak peranda tapi sebelum terjadik sesuatu, aku mesti usahakan sesuatu supaya badan aku ni tak letih & asyik ngantuk jek.. tau je la.. kalau dah tunggu suami balik koje kul 10-11 mlm, dah sembang & bermanja-manja subuh baru bole tido.. ermmm.. soknya nak gi koje dah tersengguk.. adoi..

tetiba aku terbaca kat Surat Khabar & tengok MHI .. cerita tentang sabun Aqura.. utk tahan ngantuk.. oppsss bukan tahan tido tau.. tahan mengantuk.. sesuai dipakai di waktu pagi..pastu ada lak En. Naem promote dlm FB.. search punya search rasanya berminat nak pakai.. kalau ok aku nak tolong orang2 mcm aku lak.. org2 yang suka mengantuk..harganya pulak memang berbaloi-baloi.. 10 hinggit aje..semua orang mampu ..

selepas order sabun dari en. Naen, aku try... mak oiii.. memang ok.. bangun pagi gi keje tak ngantuk dah.. awal lak tuh bangun.. bukan mcm selalu mcm letih jek nak bangun..hehe memang dasar pemalas.. hehe.. tak lah.. skit-skit jek.. dah beberapa hari aku try.. memang berbaloi-balaoi terus jadik agen & bukak kedai online.. niat memang nak tolong orang.. ok.. jom tekan2 blog aku ni kalau nak tau apekah sabun Aqura.. sabun tahan mengantuk...
0 Responses

    Powered By Blogger

    ~AQURA~

    ~AQURA~
    Sabun Tahan Mengantuk

    ~NaK BeLi? ~

    Nak Tanya atau nak Order?

    Hubungi atau sms Mr. Syriz
    -017 5166050-

    atau Mrs.Syriz
    -017-5839929-

    emel pun bole di..
    - izzbiz.net@gmail.com

    ORDER?

    minimum order 2 unit ke atas sahaja
    -bernilai rm 10 x 2 unit = RM20
    Kos Penghantaran = Rm3
    Jumlah RM 23.00

    * kos penghantaran mengikut berat sabun tersebut, kalau order banyak, kos penghantaran mahal sedikit tapi masih boleh dirunding*

    Mcm mana nak bayar??

    - No akaun Maybank
    158097645928 (MOHD SYRIZ B. AZLI)


    ~NaK BeRuBaT?~

    ~NaK BeRuBaT?~
    kalau ader saper2 sakit stroke,sakit kulit,buasir,kanser nak cuba rawatan alternatif bagitau saya..ckp jer sakit ape..insyaallah bleh baik..mula2 saya bg rawatan percuma..promosi..guna kaedah selawat syifa', aura n gelombang- "KHAIRIL IZUAN" NO.TEL 019-6978608

    ~SeMbAnG MeNyeMbAnG~


    ShoutMix chat widget

    ~PaNdAnG-MeMaNdAnG~

    ~JeLiNg-MeNjeLiNg~