dah tutup....

salam..dgn ini contest Aku dan dot..dot..dot.. ditutup.. seramai 38 orang peserta telah menyertai contest ini.. timer kasih yang tak terhingga pada yang sudi menjoinkan diri utk menyertai contest ini.. saya ngan hubby akan buat penilaian dlm masa terdekat dan akan umumkan pemenang minggu depan.. insyaallah.. buat kawan2 saya minta maaf kalau saya tak sempat komen anda punya n3 sebab line sgt la lembab juga kesibukan masa yang tak dapat dielakkan..tapi saya dah terjah kesemuanya.. alhamdullilah.. ok la kawan2 nanti saya update lagi coz saya sedang bersiap2 nak gi hanimun ngan hubby terchenta sempena ulangtahun kami yang ke-11.. hehehe.. tq kawan-kawan..papai...
2 Responses
  1. ienaeliena Says:

    wah2 nk g honeymoon ker
    bestnyer..
    hepi anniversary yer..



    Powered By Blogger

    ~AQURA~

    ~AQURA~
    Sabun Tahan Mengantuk

    ~NaK BeLi? ~

    Nak Tanya atau nak Order?

    Hubungi atau sms Mr. Syriz
    -017 5166050-

    atau Mrs.Syriz
    -017-5839929-

    emel pun bole di..
    - izzbiz.net@gmail.com

    ORDER?

    minimum order 2 unit ke atas sahaja
    -bernilai rm 10 x 2 unit = RM20
    Kos Penghantaran = Rm3
    Jumlah RM 23.00

    * kos penghantaran mengikut berat sabun tersebut, kalau order banyak, kos penghantaran mahal sedikit tapi masih boleh dirunding*

    Mcm mana nak bayar??

    - No akaun Maybank
    158097645928 (MOHD SYRIZ B. AZLI)


    ~NaK BeRuBaT?~

    ~NaK BeRuBaT?~
    kalau ader saper2 sakit stroke,sakit kulit,buasir,kanser nak cuba rawatan alternatif bagitau saya..ckp jer sakit ape..insyaallah bleh baik..mula2 saya bg rawatan percuma..promosi..guna kaedah selawat syifa', aura n gelombang- "KHAIRIL IZUAN" NO.TEL 019-6978608

    ~SeMbAnG MeNyeMbAnG~


    ShoutMix chat widget

    ~PaNdAnG-MeMaNdAnG~

    ~JeLiNg-MeNjeLiNg~

    ~NoTa KaKi~

    ~GeNg Kg. PiSaNg~

    ~ToKei SabUn~

    ~ToKei SabUn~
    suami isteri yang berkerjaya.. mempunyai sepasang cahaya mata.. menceburi bidang sabun ini adalah sekadar suka-suka..

    ~AMARAN~

    AMARAN

    Kesan Sabun Aqura mungkin berlainan bagi setiap individu. Jangan gunakan Sabun Aqura sebagai ubat tahan tidur. Tubuh manusia memerlukan purata 6-8 jam sehari untuk tidur bagi menggantikan sel-sel badan. Badan yang berehat kurang dari 6-8 jam sehari akan hilang tumpuan dan kemampuan. Jika masalah tidur masih berterusan, anda dinasihatkan berjumpa dengan doktor.

    ~NaK jOin~

    WAKIL PENGEDAR DIPERLUKAN !!! KEPADA ANDA YANG BERMINAT MENJADI WAKIL PENGEDAR PRODUK INI,BOLEH LAH HUBUNGI EN.SYRIZ- UNTUK KETERANGAN LANJUT..DAPATKAN KEUNTUNGAN YANG LUMAYAN DENGAN MENJUAL PRODUK INI.DENGAN HARGA DAN NAMANYA YANG UNIK INI PASTI PRODUK INI SENANG UNTUK DI JUAL. RM10.00 SAHAJA.PASTI ANDA MAMPU UNTUK MENJUALNYA.