salam kasih..

buat teman-teman.. terima kasih sebab support saya dan produk ini..alhamdullilah hari ni saja dah 10 keping dijual di UITM Shah Alam.. saya telah pun poskan sabun tersebut.. dan tadi saya dikabarkan berita gumbira kerana kawan saya akan membeli sabun ini sebanyak 20 keping lagik.. itu pun termasuk jualan yang sebelum2 ini.. alhamdullilah.. setakat ini jualan amat membanggakan.. kepada kawan-kawan yang nak nak jadik agen dialu-alukan.. sambil menolong orang sambil berbisnes kecil-kecillan seperti saya.. saya benar-benar ceria sekarang... tq..
0 Responses

    Powered By Blogger

    ~AQURA~

    ~AQURA~
    Sabun Tahan Mengantuk

    ~NaK BeLi? ~

    Nak Tanya atau nak Order?

    Hubungi atau sms Mr. Syriz
    -017 5166050-

    atau Mrs.Syriz
    -017-5839929-

    emel pun bole di..
    - izzbiz.net@gmail.com

    ORDER?

    minimum order 2 unit ke atas sahaja
    -bernilai rm 10 x 2 unit = RM20
    Kos Penghantaran = Rm3
    Jumlah RM 23.00

    * kos penghantaran mengikut berat sabun tersebut, kalau order banyak, kos penghantaran mahal sedikit tapi masih boleh dirunding*

    Mcm mana nak bayar??

    - No akaun Maybank
    158097645928 (MOHD SYRIZ B. AZLI)


    ~NaK BeRuBaT?~

    ~NaK BeRuBaT?~
    kalau ader saper2 sakit stroke,sakit kulit,buasir,kanser nak cuba rawatan alternatif bagitau saya..ckp jer sakit ape..insyaallah bleh baik..mula2 saya bg rawatan percuma..promosi..guna kaedah selawat syifa', aura n gelombang- "KHAIRIL IZUAN" NO.TEL 019-6978608

    ~SeMbAnG MeNyeMbAnG~


    ShoutMix chat widget

    ~PaNdAnG-MeMaNdAnG~

    ~JeLiNg-MeNjeLiNg~